PENGHANTARAN PERCUMA UNTUK PEMBELIAN MELEBIHIRM30.00(SEMENANJUNG MALAYSIA)
RM10.90
Stail Alyaa Batrisyia | Ana Muslim | Komik | Kanak-kanak 7-10 Tahun
Price RM10.90
Product SKU KAD26
Brand ANA MUSLIM BOOKS
Size (L x W x H) 21 cm x 14.8 cm x 1 cm
Availability 300
Quantity
Description
Highlight

• 14.8 x 21 x 0.5 cm (0.2 kg)

• 4 warna

• 80 muka surat

• Kulit lembut

• Bahasa Malaysia

INFO / SINOPSIS

Stail Alyaa Batrisyia

 

Nama saya masih Alyaa Batrisyia. Umur saya masih sembilan tahun. Mesti korang pelik kenapa Alyaa ni tak besar-besar?

 

He. He. Jangan risau. Bukan Alyaa tak membesar tetapi Alyaa masih ada banyak lagi kisah zaman kana-kanak Alyaa nak kongsi bersama. Lambat lagi nak habis ni. Ala...Apa nak hairan, ultraman pun tak tua-tua.

 

Alyaa ni budak normal je. Macam Siti jirah sebelah rumah yang suka makan ayam bahagian kepak atau Tipah kawan sekolah yang selalu bawa bantal busuk tu. Tapi, Alyaa ada stail tersendiri yang lain daripada yang lain. Macam mana Stail Alyaa boleh jadi lain? Ada apa-apa rahsia tersembunyi ke? Kenalah baca buku ni kalau nak tau! Hihihi...

Reviews (0)
view all
back
0
0 reviews