RM10.90
STAIL ALYAA BATRISYIA
Price RM10.90
Product SKU 9789674494216
Brand ANA MUSLIM
Size (L x W x H) 21 cm x 15 cm x 1 cm
Availability In Stock
Quantity
Description

Nama saya masih Alyaa Batrisyia. Umur saya masih sembilan tahun. Mesti korang pelik kenapa Alyaa ni tak besar-besar?

He. He. Jangan risau. Bukan Alyaa tak membesar tetapi Alyaa masih ada banyak lagi kisah zaman kana-kanak Alyaa nak kongsi bersama. Lambat lagi nak habis ni. Ala...Apa nak hairan, ultraman pun tak tua-tua. 

Alyaa ni budak normal je. Macam Siti jirah sebelah rumah yang suka makan ayam bahagian kepak atau Tipah kawan sekolah yang selalu bawa bantal busuk tu. Tapi, Alyaa ada stail tersendiri yang lain daripada yang lain. Macam mana Stail Alyaa boleh jadi lain? Ada apa-apa rahsia tersembunyi ke? Kenalah baca buku ni kalau nak tau! Hihihi...

Reviews (0)
view all
back
0
0 reviews