PENGHANTARAN PERCUMA UNTUK PEMBELIAN MELEBIHIRM100.00
RM12.00 RM12.90
SEDIM ECO PARK TUNGGU KAMI DATANG!
Price RM12.00 RM12.90
Product SKU SEDIM ECO PARK TUNGGU KAMI DATANG!
Availability 11
Quantity
Description
Highlight

Format: Paperback
Saiz: 11.4 x 17 cm
ISBN: 978-967-4491-61-1
Jumlah Muka Surat : 160
Warna : 1 warna
Bahasa : Bahasa Melayu
Penulis : Syuhada Safian 

 

Siri Running Girl  - Sedim Eco Park Tunggu Kami Datang!

 

“Oh My Allah!

Guys, you have to look at this!” ujar Syira. Wajahnya cuak. “Ni ke water rafting? Ekin tak nak masuk lah!” ujar Ekin yang sudah mula hendak menangis. “Ekin, janganlah macam ni. Hana pun takut juga. Tapi Hana yakin insya-Allah tak ada apa-apa,” ujar Hana yang menjadi penenang untuk kesekian kalinya itu. “Tapi, Kila tengok gambar dalam telefon Syirah tu macam berbahaya je,” balas Akila yang menambahkan semula ketakutan Ekin.

Ekin, Syirah, Hana dan Akila, empat sahabat baik yang mempunyai karakter berbeza tetapi ada satu persamaan yang ketara dalam diri mereka iaitu takut pada aktiviti lasak. Jiwa mereka jiwa seni. Minat mereka hanya berada di pentas utama. Namun, entah bagaimana mereka terjebak dalam kelab Water Rafting. Masing-masing yang merasakan tidak mampu untuk melakukan, cuba menarik diri. Tetapi tindakan Dalila, musuh utama mereka telah membuatkan mereka terperangkap. Cemas! Keliru! Takut! Marah! Mula bergolak. Ada misi yang perlu mereka laksanakan. Ada cabaran yang menanti mereka. Mampukah mereka hadapinya? Jom ikuti bersama mereka.

Sedim Eco Park, Tunggu Kami Datang!

Reviews (0)
view all
back
0
0 reviews