RM21.90
USTAZ, I HATE YOU
Price RM21.90
Product SKU USTAZ, I HATE YOU
Availability In Stock
Quantity
Description

Format: Paperback
Saiz: 11.4 x 18.5 cm
ISBN: 978-967-4491-15-4

Jumlah Muka Surat : 480
Warna : 1 warna
Bahasa : Bahasa Melayu
Penulis : Que Lyana Shuhaimi

 

Siri Novel Anna Aisya - Ustaz, I Hate You

 

“Erm... Boleh tak tukar cara bahasa diri awak tu. Tak sedap nak dengar. Rasa agak kasar,” jawab Amir.
“Maksud kau?” Kali ini Anna Aisya pula bermain-main dengan kata ’maksud’.“Bahasa diri aku... Kau... Boleh tak awak tukar bahasa tu? Kasar sangat bunyinya. Ataupun, boleh guna ana, anta dan juga nama,” kata Amir.
“Tapi... Aku dah biasalah... Memang aku macam ni...” balas Anna Aisya.“Erm... Kalau macam tu, tak pelah... Saya cuma rasa tak biasa je.” “Awak apa tahu? Awak tak lalui apa yang saya lalui!” balas Anna Aisya dengan suara yang keras.
Anna Aisya merenung tajam ke arah Amir. Dia tidak suka apabila Amir campur tangan dalam urusannya. Seolah-olah Amir merasai masalah yang membelenggu dirinya. Dalam pada masa yang sama dia berasa malu kerana Amir melihat dia dalam keadaan begitu sebentar tadi.
“Setiap manusia yang Allah cipta di dunia ini sentiasa akan diberi musibah, ujian atau masalah hidup di dunia sementara ini. Setiap ujian ada hikmah-hikmah kebaikan daripada Allah SWT yang tidak dapat dicungkil oleh akal manusia,” tutur Amir dengan kata-kata yang tersusun indah.
Apakah yang sebenarnya terjadi kepada Anna Aisya dan mampukah Amir melembutkan hati gadis bandar yang keras hati itu? Adakah permusuhan yang tercipta akan terlerai dan berputikkah cinta antara mereka?

 

Reviews (0)
view all
back
0
0 reviews