RM12.90
RAMADAN PALING EPIK
Price RM12.90
Product SKU SNG04
Brand ANA MUSLIM
Availability In Stock
Quantity
Description

SIRI NOVEL GRAFIK  - RAMADAN PALING EPIK

 

Fuh! Macam-macam betul dugaan sepanjang bulan Ramadan ni. Mungkin bagi korang, puasa tu senang je, macam makan kuaci. Apa ada hal kan? (Eh, dah riak tu tau!) Tapi, haisy... Kalau dah dahaga sangat tu air paip pun boleh nampak macam sirap bandung! Fuhhh.... Itu belum masuk lagi bab tengok adik minum susu. Dahlah lemak berkrim, disukai ramai pula tu! Rasa macam nak join sekali je. Silap-silap, nak je gunakan kuasa veto ni merebut susu adik tu. (Sabar Fitriah... Sabar...) Haa... Sebenarnya yang lebih epik daripada tu pun ada tau . Agak-agaknya, korang boleh teka tak? Jeng... Jeng.. Jeng...
Tak payahlah nak teka-teka sangat.


Korang baca jelah buku ni!

Reviews (0)
view all
back
0
0 reviews