RM15.90
BUDAK ASPURA
Price RM15.90
Product SKU NGMT 02
Brand ANA MUSLIM
Availability In Stock
Quantity
Description

Format: Paperback
Saiz: A5
ISBN: 978-967-4490-26-3
Jumlah Muka Surat : 160
Warna : 4 warna
Bahasa : Bahasa Melayu
Penulis : Ibnu Roslan 

 

Siri Novel Grafik Muslim Teens - Budak Aspura

 

Hidup kat asrama bukan susah sangat pun, kan... Janji tau bawak diri dan tak sombong, cukup. Kalau sombong, tak ada siapa nak kawan. Bila tak ada kawan, sakit pening terpaksalah tanggung sendiri. Paling best dok asrama, tak payah susah-susah kena kerja. Belajar, makan, tidur... Petangnya bersukan. Tu je. Kalau ada yang rasa tak syok dok asrama, Emmm... Entahlah. Ana dok asrama lebih lima tahun, macam-macam gelagat manusia yang ana jumpa dan kat situ jugalah ana temukan erti sebenar sebuah kehidupan... Nak selami lagi macam mana kehidupan dok kat asrama, korang kena baca sendiri buku ‘Budak Aspura’ ni, okey...

Inspired by true events!

Reviews (0)
view all
back
0
0 reviews