PENGHANTARAN PERCUMA UNTUK PEMBELIAN MELEBIHIRM100.00(SEMENANJUNG MALAYSIA)
RM9.90
DIARI ANNA AISYA - SAYANG AISYA SAYANG
Price RM9.90
Product SKU KMT052
Brand ANA MUSLIM BOOKS
Size (L x W x H) 21 cm x 14.8 cm x 0.5 cm
Availability 21
Quantity
Description
Highlight

Format: Paperback
Saiz: 14.8 x 21 cm in
ISBN: 
978-967-4490-55-3
Jumlah Muka Surat : 96
Warna : 4 warna
Bahasa : Bahasa Melayu
Penulis : Q-Lyana & Saadah 

Siri Komik Muslim Teens  - Hapuskan Air Mata Ana

Kehidupan di kampung, bukan sahaja ‘mengalihkan
dunia’ aku, tetapi juga mengubah diri aku yang biasabiasa
je ni. Tapi dalam biasa-biasa je tu, banyak juga
perkara yang aku belajar. Paling besar adalah kesabaran.
Huiii… Ingat kat bandar je ke yang mampu mencabar kesabaran? Kat kampung pun 2
x 5 juga! Kalau tak kerana iman aku yang senipis kulit bawang ni, rasanya boleh tsunami
kampung atuk aku dek gara-gara perangai manusia ‘yang hidup’ di sekeliling aku ni!
Tapi, cakap banyak pun tak guna juga kan kalau aku tak ambil positif daripada setiap yang berlaku? Seperti firman-Nya yang bermaksud:

“Orang yang berbuat baik di dunia ini memperoleh kebaikan. Dan bumi Allah itu adalah
luas.Sesungguhnya hanya orang yang bersabarlah yang dicukupkan pahala tanpa
batas.” (Az-zumar:10) .So, siapa nak jadi orang baik kat sini, angkat tangan??

Reviews (0)
view all
back
0
0 reviews