PENGHANTARAN PERCUMA UNTUK PEMBELIAN MELEBIHIRM100.00
RM15.90
DRAMA TIK... TIK - AKU NORMAL
Price RM15.90
Product SKU DRAMA TIK... TIK - AKU NORMAL
Brand ANA MUSLIM
Availability 28
Quantity
Description

Format: Paperback
Saiz: 127 x 203mm
ISBN: 978-967-0604-51-0
Jumlah Muka Surat : 160
Warna : 4 warna
Bahasa : Bahasa Malaysia
Penulis : Siti Sarah Othman
Pelukis : Farish

Siri Novel Grafik Muslim Teens - Drama Tik... Tik...Aku Normal


Apa yang aku buat, semua serba tak kena. Kena marah tu, tak payah cakaplah kan. Dah macam makanan ruji. Kadang-kadang sampai terfikir, aku ni tak normal ke apa?
Tapi, kurang sikit haru-biru bila ada kawan macam budak bertiga ni. Kalau aku nak tergolek, ada je tukang sambut. Heheh. Diorang pun dah faham perangai aku yang suka ber-drama ni samalah macam aku pun faham perangai diorang. BFF-lah katakan...
Lebih-lebih lagi si handsome mata biru ni. Kalau ubi tu diam-diam berisi, dia ni diam-diam caring orangnya. Tak percaya, bacalah kat dalam. Kalau korang jadi syok tak ketahuan lepas baca novel ni, aku tak bertanggungjawab okey!
 

Reviews (0)
view all
back
0
0 reviews