PENGHANTARAN PERCUMA UNTUK PEMBELIAN MELEBIHIRM100.00
RM12.90
BEDAH DAH POPULAR
Price RM12.90
Product SKU BEDAH DAH POPULAR
Availability 58
Quantity
Description

Siri Novel Grafik - Bedah Dah Popular

 

Bedah Gemuk! Bedah Debab! Bedah Chubby! Bedah Kuat Makan! Bedah... Bedah...

Argh... Panggilan yang membuatkan aku rasa sakitnya tuh di sini! Di dalam hatiku! Korang faham tak macam mana rasanya? Ish... Kenapalah gelaran yang tak best ni dapat pada aku? Diorang tak tahu ke yang aku ni ada nama terindah lagi tertarik dan menarik? Gelaran yang tu jugalah yang diorang suka. Lagi satu hal, salah ke kalau aku ni kuat makan? Dah aku suka! Makan tu nikmat tau!

Kadang-kadang aku rasa hambar je hidup aku ni... Aku nak juga jadi macam orang lain. Ha... Popular macam diva-diva sekolah ke,

kampung ke... Bukan popular pasal fizikal aku ni je. Korang rasa, boleh tak hidup aku yang

suka diejek dan dibuli ni berubah? Kalau nak tahu, bacalah cerita

aku ni... Manalah tahu korang pun sama macam aku.

 

Reviews (0)
view all
back
0
0 reviews