PENGHANTARAN PERCUMA UNTUK PEMBELIAN MELEBIHIRM100.00(SEMENANJUNG MALAYSIA)
RM5.90
SEHINGGA REMAJA MENGERTI - OOO.. BARU AKU TAHU!
Price RM5.90
Product SKU MIR02
Brand ANA MUSLIM BOOKS
Size (L x W x H) 0 cm x 0 cm x 1.5 cm
Availability 5
Quantity
Description

alt

 

SIRI MOTIVASI ISLAMI REMAJA - SEHINGGA REMAJA MENGERTI; Ooo... BARU AKU TAHU!

 

“Dulu aku tak tahu... Sekarang barulah aku tahu. Macam mana aku boleh tahu? Aku boleh tahu semua tu setelah aku tahu siapa aku? Siapa Rab ku? Siapa Rasul ku? Apa yang menjadi pedoman hidup ku? Apa perjuangan ku? Dan apa cita-cita utamaku? Ya... Apa yang ku tempuh ini tak ada penghujung. Ianya tak akan habis untuk aku tempuh. Mulai dari sini, terus, terus, terus dan terus tanpa berpenghujung.

 

Perjuangan ini, meskipun kita sudah ‘merdeka’, belum jugak sampai ke penghujungnya. Di mana hujung? Habis satu muncul yang lain. Macam tu lah sehingga seterusnya. Bila nak habisnya? Sehinggalah kita mengerti! Sekali kita memilih jalan juang, maka ianya tak ada hujungnya. Dan kita, engkau, aku, korang semuanya telah memilih jalan juangan itu. Itu pun masih tak mengerti???

Reviews (0)
view all
back
0
0 reviews